Y'all want a single, say fuck that

Ugggh. Det är så mycket nu. Jag och Axel måste fixa med filmvisningen med HBTQ-föreningen. Och jag ska hjälpa Axel med sminkningen på honom på hans affischer till hans projektarbete. Och sen är det hela mitt projektarbete. Idag var jag egentligen ledig, men jag kom till skolan för att vi skulle ha krismöte om projektarbetet. Sen satt de typ hela lunchen och bah babblade om annat, och * och * hade inte ens med sina datorer. Och sen när jag sa att jag måste gå för att prata med Axel så tyckte de att vi skulle ju jobba. Vafan det var ju 10 min kvar av rasten. Jag sa att jag trodde att vi skulle jobba lite tidigare. Åh. Slackers. Måste verkligen gå och hämta min dator imorgon.
 
Alltså fan det är svenska imorgon. Jag fruktar svenskan. Liselott är så jävla jobbig. Åååååh.
 
Alltså jag måste göra slut med Jesper. Idag när jag träffade honom insåg jag att jag vet inte ens om jag är kär i honom. Det var läskigt hur lite det kändes. Jag tycker ju verkligen om honom, ja. Och jag tycker om att umgås med honom. Men kär? Förhållande? Tvek. Inom ett halvår ska han gå GMU dessutom. Tjena att vi skulle fortsätta vara tillsammans då.
RSS 2.0